hotrain, jest kox :!:
Tempomat. Różnice w działaniu między O I a O II
Zwiń
X
-
Tempomat. Różnice w działaniu między O I a O II
właśnie miałem możliwość pokonania dłuższej trasy Octą II z silnikiem FSI. Prawie całą pokonałem z użyciem tempomatu, jadąc przepisowo, lub wolniej (śniegi, oblodzenie) na 550 km spalanie mi wyszło 6,3 l/100km...
Posiadam Octę I z silnikiem 1,6 z gazem. czy jeżeli dołożyłbym do niej tempomat, to mogę liczyć na podobne wrażenia z jazdy co w OII?
A jeżeli ktoś dokładał tempomat, to może powie ile to kosztuje i co potrzebuję (oprócz manetek)?
-
-
zastanawiałem się nad tym, czy w jakiś sposób nie "ulepszyli" tempomatu między tymi modelami. nie znam się na samochodach na tyle, żeby to wiedzieć.
[ Dodano: Nie 26 Gru, 10 21:28 ]
Zamieszczone przez meeshaW mojej O1 BFQ (tour) wystarczyło wymienić manetkę i zrobić vag; nic więcej nie było trzeba.
taką czy taką?
Komentarz
-
-
Do montażu potrzebujesz manetkę, wiązkę do manetki i vaga. Ja polecam manetkę oryginalną, Przerabiałem temat z tą pierwszą co pokazujesz i po dwóch latach umarła. Mam oryginał i narazie dwa lata spokoju. U mnie w ASO za kompletną manetkę z wiązką wołali ok. 400 zł a za samą manetkę ok 250zł.lesiu
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samurajczy w jakiś sposób nie "ulepszyli" tempomatu między tymi modelami.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bradleyJedyna roznica to chyba taka, ze w nowszych mozna sobie pokretelkiem +/- predkosc zmieniac, a w starym mozna tylko zwiekszac predkosc trzymajac guzik set a jak chce sie zmniejszyc to albo hamulec i ponowne nastawianie albo wylaczenie tempomatu, shamowanie silnikiem i ponowne wlaczenie.
Komentarz
-
-
Gość
ja co prawda mam w kierownicy nie manetce, ale mozna hamowac tempomatem. Tempomat super sprawa, ale wiadomo przydaje sie na trasie tylko.
Komentarz
Komentarz